Leeslijst voor de maand mei

Wat staat er op mijn lijst? 
De meeste boeken van mijn april-lijst heb ik inmiddels uit. Alleen "Stedevaart"van Jan Brokken  nog niet, dus die schuift door naar mei.

Niet op mijn april-lijst maar wel nu aan het lezen (bijna uit) : "En toen kwam moeder met een mes", van Nicolien Mizee.

Verder komt (yeay !eindelijk!) het laatste deel van de Cromwell-trilogie uit, van Hilary Mantel, op 6 mei: "De spiegel en het licht". Daar ga ik sowieso direct aan beginnen zodra ik 'm heb, kan niet wachten.
Nou is dat waarschijnlijk een hele dikke pil, dus erg veel meer zal er in mei niet bij kunnen.

In ieder geval komt er nog iets 'culinairs' op de lijst : "Een hapklare historie van Frankrijk", van Stéphane Hénaut en Jeni Mitchell. Een reis door de culinaire geschiedenis van Frankrijk. Heb ik al een tijdje in huis, maar kwam er steeds niet toe.

En dan nog het nieuwste boek van Herman Koch, net gekregen: "Finse dagen".

Zin in !


Jullie ook veel leesplezier,

Madeleine




Reacties