Nieuwe aanwinsten

Nieuwe boeken !
Normaal lees ik al veel, maar nu in deze tijden van corona duik ik nog vaker met m'n neus in de boeken. Onlangs aangeschaft (en de lokale boekwinkel gesteund) :


"De avond is ongemak"   van Marieke Lucas Rijneveld. Stond al lang op mijn lijstje.

"Geestgrond"  van Sarah Moss. Kwam de titel toevallig ergens tegen; lijkt me heel spannend.

"Mephisto" van Klaus Mann. Ben voor mijn studie bezig met 'Faust-thema'. Tegelijk de gelijknamige film gekocht. Heel lang geleden gezien. Zal er tzt wel over berichten.

"De noodzaak"   van Stephen King. Nog nooit iets van hem gelezen. Ook aangeschaft in kader van bovengenoemd thema.

"Wunderkammer" van Thijs Demeulemeester. Prachtig boek over rariteitenkabinetten. Onderwerp dat me enorm aanspreekt.

"De Toverberg" van Thomas Mann. Ook te lezen voor de studiegroep. Ben benieuwd, wel een hele kluif...

"Hoe je moet praten over boeken die je niet hebt gelezen" van Pierre Baynard. Jaja, dat leek me nou wel 'ns een leuk boek, voor iemand die altijd en overal leest....

"De dood van Harriet Monckton" van Elizabeht Haynes. Thriller die speelt in de 19e eeuw.


Welke boeken heb jij onlangs aangeschaft?



Groet,
Madeleine

Reacties