Leeslijst voor april

TBR
To-be-read oftewel de te-lezen-boeken...Eigenlijk 'plan' ik nooit van tevoren wat ik de komende week/maand ga lezen. Meestal lees ik gewoon waar ik op dat moment zin in heb. Soms heb ik gewoon zin in ouderwetse spanning en pak ik een thriller. Of  is de tijd rijp om eindelijk die ene klassieker te lezen.

Ongelezen
Nu heb ik wel de neiging om eerst díe boeken te lezen die het meest recent zijn gekocht of gekregen. En dus blijven een heleboel boeken (in ieder geval een tijdlang) ongelezen. Jammer toch?
Misschien moet ik toch maar 'ns een soort van planning gaan opstarten, een leeslijstje per maand. Per slot heb ik ook wel wat boeken met een 'deadline':  wat ik lees voor onze leesclub of voor mijn studiegroep. En in verband met dit nieuwe blog is een planning misschien ook wel handig!

Maandelijkse lijst
Dus hier mijn lijstje voor april. Eens kijken of het mij gaat lukken, zo'n maandelijkse lijst.
Ben nu al bezig in "Zomerhuis met zwembad" en daarna lees ik gelijk "Geestgrond", want dat lijkt me reuze spannend. "Stedevaart"lezen we dit keer voor onze leesclub (al is het nog maar afwachten wanneer we weer bij elkaar kunnen komen...)






Welke boeken lees jij deze maand?


Veel leesplezier en groet van

Madeleine




Reacties