Wat ik in 2019 heb gelezen
2020 is al weer een tijdje op weg en eigenlijk publiceer je je leeslijst van afgelopen jaar natuurlijk in januari...Maar ja, ik ben nog maar net begonnen met dit blog en wil je toch een indruk geven van wat ik zoal lees. Dus bij deze, alsnog mijn leeslijst van 2019:
De slangensteen - Jason Goodwin
Lazarus - Lars Kepler
Mijn favorieten heb ik aangegeven met blauw.
Groet,
Madeleine
2020 is al weer een tijdje op weg en eigenlijk publiceer je je leeslijst van afgelopen jaar natuurlijk in januari...Maar ja, ik ben nog maar net begonnen met dit blog en wil je toch een indruk geven van wat ik zoal lees. Dus bij deze, alsnog mijn leeslijst van 2019:
Romans NL
De vriendschap - Connie
Palmen
De heilige Rita - Tommy
Wieringa
Ivoren wachters - Simon
Vestdijk
Het spel van licht en donker - Matthias
Rozemond
De ommegang- Jan
van Aken
Dit zijn de namen - Tommy Wieringa
De helaasheid der
dingen - Dmitri
Verhulst
Het Hoge Nest - Roxanne
van Iperen
Het plezier van de duivel - Daphne
Meijer
De vondeling - Sara
Meuleman
Otmars zonen - Peter
Buwalda
Romans buitenland
Het boek Henry - Hilary
Mantel
20.000 mijlen onder zee - Jules
Verne
Het parfum (herlezen) - Patrick
Süskind
De vier maaltijden - Meir
Shalev
De boekendief - Markus
Zusak
De kleine vriend - Donna
Tartt
Tijl - Daniel Kehlmann
The observations - Joan
Harris
The Cazalets I
(niet uitgelezent) - Elizabeth
J. Howard
Aunts aren’t gentlemen - P.G.
Wodehouse
Bijna binnen handbereik - James
Baldwin
The Nickel Boys - Colin
Whitehead
The handmaids tale - Margaret
Atwood
Vingervlug - Sarah
Waters
Bleak house 1e boek -Charles Dickens
De honderd geheime
zintuigen - Amy
Tan
Non-fictie
De geest geven - Hilary
Mantel
De goede lezer - Damon
Young
Lezen in tijden van Netflix - Felicitas
Von Lovenberg
Het klimaat dat zijn wij - Jonathan Saffran Foer
Kunst maakt gelukkig - Bridget
Payne
Mijn kleine waarheid -Jan
Brokken
Het zoutpad - Raynon
Wynn
De grote spoorwegcarroussel
retour - Paul
Theroux
Door de ogen van Sis van Rossum
De kunst van het ongelukkig zijn -Dirk
de Wachter
Culi-literatuur
Als de abrikozen morgen bloeien - Jessica
Soffer
Recepten voor liefde en moord - Sally
Andrew
Het feestmaal van John Saturnall - Laurence
Norfolk
Verrukkelijk - Ruth
Reichl
How to cook a tart - Nina
Killham
Troost - Ronald
Giphart
Rue Tatin - Susan
Loomis
Pasha van de keuken - Sayin
Ersin
Café Zon & Zee - Jenny
Colgan
Het boek van zout - Monique
Truong
Spanning
Lazarus - Lars Kepler
Vogelman - Mo
Hayder
Zeven maandagen - Andrea
Camilleri
Ik ben Pilgrim -Terry
Hayes
The boys from Brazil (herlezen) - Ira
Levin
Verhalen
Sprookjes Pentamerone - verzameld door Giovanni
Battista
De olifant verdwijnt - bundel
van Murakami
Alle verhalen - bundel
Leonora Carrington
Je weet dat je dit wil - bundel
Kristen Roupenian
De dame in kwestie - bundel
Walter Broek
Er gebeurde o.a. niets bundel
Joubert Pignon
Te koop: babyschoentjes - verhalenbundel
Groet,
Madeleine
Reacties
Een reactie posten